04.03.2010


Cred ca iti doresti si tu sa iti faci un machiaj demn de fotografiat sau mai ales de invidiat. Pentru a reusi un machiaj superb ai nevoie de o paleta mare de culori. De multe ori mi se intampla sa caut o nuanta si sa nu o gasesc. Ca sa imi satisfac curiozitatea si mai ales fantezia artistica, incep sa ma joc cu nuantele disponibile, pentru a crea alta noua, spectaculoasa. Nu obisnuiesc sa-mi cumpar farduri individuale deoarece nu prea am timp sa le folosesc si imi expira, in schimb paletele imi plac mult, o duc peste tot si o folosesc cu placere.

Ce imi place la aceasta paleta Urban Decay Show Pony ($30) Faptul ca in paleta de machiaj gasesti multe culori unicate, sunt 6 pastile diferite, foarte pigmentate si rezistente, design-ul cutiei este chiar deosebit, el a fost creat de catre artista Kime Buzzelli.



V-am pregatit si un tutorial special pentru aceasta trusa:


Cum spuneam foarte pigmentate si rezistente, iti poti face cam orice tip de machiaj. La palete primesti si un creion dermatograf (nuanta zero) si foarte utilul “primer”. Primerul este o solutie beige si lipicioasa pe care o aplici pe pleoapa inainte de fard pentru o mai buna aderenta si rezistenta a culorii. In felul acesta machiajul rezita cam toata ziua fara retusuri. Fardurile de la Urban Decay sunt destul de speciale, ele nu sunt nici uscate dar nici crema, ci intre si datorita acestei formule ele se aplica cu usurinta si nici nu se imprastie usor.

Primer-ul este pe baza de silicon si latex. Primerul se intinde pe pleoapa inaintea aplicarii fardului, oferind: culori mai puternice / vibrante, protectie impotriva chimicalelor si factorilor iritanti din machiaj si o rezistenta mult mai mare a fardului. Singura chestie negativa e ca aplicarea si combinarea culorilor de fard va fi un pic mai dificila deoarece primerul este cumva… lipicios. Dar un minut in plus la aplicare merita pentru multele ore de rezistenta oferite! Pe Urban Decay Eye Primer Potion il puteti gasi (cu putin noroc) in magazinele Sephora. Daca nu, online la noi.




Nuante:
* Snatch- o nuanta naturala de roz cu particule discrete de sclipici.
* Mildew- nuanta tacita de verde inchis (verdele padurarilor daca pot sa zic asa)
* Flash- nuanta de mov inchis cu usoare reflexe de mov-rozaliu.
* Pain Killer- turquoise
* Smog- nuanta de maro bronze.
* Toasted- maro inchis cu reflexe



Cateva tipuri de machiaj:





Poze machiaj www.pursebuzz.com


Image Hosted by ImageShack.us