04.03.2010



Am trecut saptamana am trecuta pe la standul Artdeco si m-am gandit sa imi cumpar cateva produse de la ei si sa le incerc pentru a putea sa scriu si un review. Nu am vrut sa imi cumpar mascara, gloss sau un creion de ochi simplu ci vroiam sa incerc alte produse special create pentru ingrijire ca sa imi pot face o parere din alta perspectiva.

Produsele Artdeco:

Artdeco Lash Booster - Volume and care for your lashes
Acest rimel face parte din categoria produselor care iti schimba aspectul intr-o tenta pozitiva. Acest Lash Primer este o mascara deosebita, imbogatita cu vitamine care are grija de ochii tai si in acelasi timp te fac frumoasa. Este usor de aplicat, fara sa incarce genele si ofera ochilor un aspect natural iar genele devin intradevar mai lungi si mai bogate. Dupa ce ati aplicat acest produs se pot aplica doua straturi de mascara, dupa preferinte.

Artdeco Lash Power Night Repair
Acest tratament pentru noapte face minune pentru gene. Sunt pro tratamente pentru noapte. De ce sa folosesc un tratament de noapte? Noaptea este momentul cand organismul isi genereaza celulele pielii fara a fi expus razelor ultraviolete ai poluarii din cursul zilei. Prin aceasta regenerare a celulelor pielii si genele noastre au de castigat deoarece ele cresc mai lungi si mai dese. Folosirea unui tratament de noapte va accelera aceasta crestere a genelor.

Artdeco Hot Chili Lip Booster
Un produs pe care l-am folosit in exces dupa ce l-am cumparat ;)
Cine nu-si doreste sa aiba buzele mari, voluminoase si senzuale? Din pacate, multe dintre noi nu ne-am nasut doatate cu buzele Angelinei Jolie. Dar sa nu fim triste ci sa multumim firmei Artdeco pentru ca a creat un astfel de produs de care sunt foarte multumita. Dupa cum se si intelege acest produs este pe baza de chili si atunci cand il veti aplica veti simti pe buze o usturime iar buzele dvs, se vor umfla. Iubesc acest produs.

Am mai cumparat si incercat anul trecut...
Urban Decay - Big Fatty Lip Plumper
Contine ingrediente precum chili african, iasomie si zambile. Pe langa faptul ca are un parfum deosebit, acest gloss iti mareste volumul buzelor cu 20%.








Image Hosted by ImageShack.us